Beskrivelse/Fordele

OBS! Ændringer i jeres serviceabonnement
 
Fra den 31. december 2025 vil vi ændre punkt 1.3 i jeres serviceabonnement, som omhandler vores kursusdag.*
Fra starten af 2026 vil vi ikke længere afholde brugerkursus i den tidligere form. I stedet ønsker vi at tilbyde en mere målrettet indsats:
  • Én times teknisk og personlig support hos jer – gratis én gang årligt – i forbindelse med jeres servicebesøg.
  • Tiden vil være dedikeret til rådgivning, træning og optimeret brug af de systemer, I allerede har til rådighed.
Vi håber, at I vil benytte jer af denne mulighed, så vi sammen kan sikre, at I får størst muligt udbytte af jeres løsninger.

Samtidig vil vi gerne opfordre jer til at kontakte os, hvis I har ønsker til events, trænings- eller temadage.
Vi stiller gerne både udstyr og personale til rådighed, hvis efterspørgslen er der.
Har I plads til, eller kender et sted, hvor vi kan samles mindst 10 personer, giver vi jer mulighed for en lokal kursusdag, hvor vi kommer til jer.
 
Vores lokaler er også altid åbne for kunder og samarbejdspartnere.
Ønsker I at samles her, fx i forbindelse med en firmatur eller en effektiv kursusdag, kan vi finde en løsning, der passer jer. Det kan være alt fra en kort rundvisning og frokostsamling til en mere fokuseret, heldags undervisning.
Mulighederne er mange – I skal blot række ud.
 
Vi ser frem til at høre fra jer og til at kunne støtte jer endnu mere i det, der gør en forskel hos jer.

*ændringerne er gældende fra dags dato, for alle der får serviceabonnement efter den 01-10-2025
 

Punkt 1: Beskrivelse

Punkt 1.1

Serviceabonnementet hos Thorsen-Teknik inkluderer 1 årligt servicebesøg. I prisen er inkluderet opstartsgebyr og de 2 første timers arbejde. Efterfølgende timer i forbindelse med servicebesøget faktureres til normal timeløn, men med serviceabonnementsrabat på 25%.

*(Læs punkt 2 for mere information)

Punkt 1.2

Abonnenten kan tilgå gratis telefonsupport i normal åbningstid og opnår herudover favorable priser på telefonsupport uden for normal åbningstid.

*(Læs mere under priser punkt 4)

Punkt 1.3

Abonnenten får mulighed for at deltage på en årlig kursus-, tema- og netværksdag med bespisning. Der må på den årlige kursus-, tema- og netværksdag, som afholdes hos Thorsen-Teknik, deltage en person pr. abonnement. Kursus til flere personer kan tilkøbes.

*(Se mere under priser punkt 4)

Punkt 1.4

Ved opdatering/ funktionstjek af udstyr, skal alle enheder være til rådighed samme sted/tid, ellers vil der komme ekstra opkrævning for kørsel. Tidspunkt for servicebesøg vælger Thorsen-Teknik i samråd med kunden. Opdatering/funktionstjek vil blive udført af enten Thorsen-Teknik eller en servicepartner.

 Punkt 2: Inkluderet i prisen

  • Opstartsgebyr og de 2 første timers arbejde *(Se mere under punkt 1.1)
  • 25% rabat på efterfølgende timer i forbindelse med servicebesøget *(Se mere under punkt 1.1)
  • Opdatering af udstyr *(Se mere under Punkt 1.4)
  • Kalibrering af udstyr *(Se mere under Punkt 1.4)
  • Opdatering af tilkoblede redskaber *(Se mere under Punkt 1.4)
  • Kontrol af fejl og udbedring af disse
  • Servicetjek
  • Backup af data udføres ved servicebesøget
  • Adgang til kursus- og netværksdag *(Se mere under Punkt 1.3)
  • Gratis telefonsupport i åbningstid *(Se mere under Punkt 1.3)

Punkt 3: Åbningstider

  • Mandag   07.30 – 16.00
  • Tirsdag    07.30 – 16.00
  • Onsdag    07.30 – 16.00
  • Torsdag    07.30 – 16.00
  • Fredag      07.30 – 14.15
  • Lørdag      Lukket
  • Søndag     Lukket

(Der tages forbehold for helligdage)

Punkt 4: Priser (alle beløb er eks. moms)

Serviceabonnementer

  • Årlig omkostning er 2995DKK for et abonnement
  • Telefonsupport er gratis inden for åbningstid
  • Telefonsupport uden for åbningstid 567,5DKK pr på begyndt time
  • Ekstra deltager til den årlige kursus, tema og netværksdag 195DKK pr. deltager
  • Rejsetid 372,5DKK pr. påbegyndt time for ud- og hjemrejsetimer ved ikke bro faste øer (Startpunkt: Søndergården 32, 9640 Farsø)

Ikke-serviceabonnementer

  • Telefonsupport i åbningstid 186,25DKK pr. påbegyndt kvarter.
  • Telefonsupport uden for åbningstid 1135DKK pr. påbegyndt time
  • Deltagelse på den årlige kursus-, tema- og netværksdag 495DKK pr. deltager .
  • Handelsbetingelser
  • Abonnementsaftalen er aktiv ved underskrivelsen af denne kontrakt og har en løbetid på 12 måneder. Aftalen fornyes automatisk efter 12 måneder, hvis anden aftale ikke foreligger. Ønskes aftalen opsagt skal dette ske ved en skriftlig opsigelse fra en af de berørte parter. Der er 14 dages binding på abonnementet og eventuelle restbeløb refunderes ikke.
  • Thorsen-Teknik tager forbehold for trykfejl og samfundsbaserede pris-korrigeringer. Prisændringer varsles individuelt mindst 20 dage inden ikrafttrædelse. Abonnenten har herefter mulighed for at genoverveje aftalens grundlag.
  • Abonnementer oprettet 1. kvartal bliver faktureret omkring 20. januar. 
  • Abonnementer oprettet 2. kvartal bliver faktureret omkring 20. april. 
  • Abonnementer oprettet 3. kvartal bliver faktureret omkring 20. juli.
  • Abonnementer oprettet 4. kvartal bliver faktureret omkring 20. oktober.
  • Vi har i vores system noteret underskriftsdatoen og abonnementet vil derfor være aktivt til samme dato efterfølgende år. Dvs. at et abonnement, som er oprettet d. 17/03-2023 er aktivt til d. 17/03-2024.